tirsdag 9. november 2010

Sweet as candy..

..synes jeg mange av de nydelige stoffene hos Celines Hus er! Nydelige pasteller, knæsje fargeinnslag, blomster, polkadotter og striper..I'm in love ;)


For en tid tilbake (ja, nesten i "gamledager") kjøpte jeg inn en haug av søte stoffer som etter planen blant annet skulle brukes til å sy putetrekk. Som en meget fersk sydame har jeg skjøvet dette prosjektet foran meg, tror jeg har vært litt motløs når jeg tenker meg om..Putetrekk har det altså ennå ikke blitt noe av, men etter en kveld med svigermors symaskin fikk jeg produsert et par vimpelrekker og et vatthjerte. Synes det var kjempegøy å sy, så nå står egen symaskin høyt på ønskelista!


Ha en kjempefin dag alle sammen! Her er det frostrøyk, solskinn på fjelltoppene og vi har vært ute med akebrettet




4 kommentarer:

  1. Flinke Tora <3
    Har en drøm om å sy masse fine ting æ å..
    e jo så gøy når man får til :D
    å alt fra vimpla, pute, teppetrekk, hjerta etc står på "Trines-fremtidige-syprosjekter"- lista :D tihi :D

    Ha en super dag!

    klæm

    SvarSlett
  2. De stoffan e så lekker! Vimpelrekka du lagde ble kjempefin. Heldig ho lille prinsessa som ska få den :)
    Sees senere!

    SvarSlett
  3. Så fine!
    Flink du er sltså!
    Jeg har litt fobi mot symaskina, selv om jeg har mange ting jeg skulle ha gjort. En dag kanskje... hehe

    Ha en fin dag
    Klem Janne Merethe ☺

    SvarSlett
  4. Hei Tora :)
    Hvilken flott blogg du har..
    Disse stoffene var SKJØNNE,flink du er til å sy:)
    Artig å lage selv..

    Tusen takk for titten :)

    Ha en finfin kveld

    SvarSlett