fredag 26. november 2010

IB Laursen

Jeg har forelsket meg helt i IB Laursens nyyyyydelige servise med polkadotter! Fra før hadde jeg fire rosa tè- kopper, og gleden var stor da jeg for et par dager siden fant denne fine serien i masse farger i en interiørbutikk i Tromsø!
To kopper og to skåler ble raskt kjøpt og betalt, og jeg kan love at det ikke er det siste jeg kjøper fra denne serien..En fryd for øyet!! 






Lillemor har stygg hoste idag, så her koser vi oss innendørs med nybakte svenske kanelbullar (etter oppskrift fra http://www.hvitstil.com/), tegnefilm og gudmorbesøk!

God helg folkens! Her blir det vasking og pynting, så nå kan snart adventstida bare komme!




2 kommentarer:

  1. God bedring til snuppeline <3
    herli service, som ose TORA :D tihi!

    Ha ei super helg!

    klæm

    SvarSlett
  2. Hei ☺
    Så fine!
    God bedring til lillemor

    Ha en fortsatt fin helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett