fredag 2. april 2010

Awards




For leeeenge siden fikk jeg denne koselige awarden av min venninne Trine med bloggen Trines Gleder :) Tusen takk, Trinemor- det var kjempehyggelig! (beklager at jeg er så treg å blogge den..)
Med awarden fulgte også utfordringen om å si 7 ting om seg selv:

- Ble mamma til Malin Bertine den 20. 03. 09- det aller beste som noen gang har hendt meg ♥
- Jeg er LIVREDDD larver (tårene spruter og hyperventileringen er ikke langt unna)!
- Elsker rosa! Tror aldri at jeg kommer til å vokse ifra denne fargedillaen :)
- Er superdistrè og en skikkelig snublefot. Men har masse selvironi og kan heldigvis le av det hele :)
- Er en svært systematisk person. Liker ikke at ting ligger hulter til bulter. Er nøye med å sortere og ha tingene på faste plasser.
- Elsker yoghurt og New Energy! Kunne fint ha spist det til alle dagens måltider dersom det hadde vært sunt :)
- Elsker dyr og er medlem av dyrebeskyttelsen! STERK motstander av pelsdyroppdrett, hvalfangst og selfangst!


Sender denne videre til:

- Andrea- snuppa mi med den flotte hverdagsbloggen MollyogMeg.
- Rebekka med bloggen Min Sin Lykke.
- Nina med bloggen Min Hverdag.

Jeg fikk også en kjempefin award fra Hanne med bloggen Hverdagssysler i Hanne-hus. Tuuuusen takk!



Ha en finfin dag, alle sammen!


3 kommentarer:

  1. tihi :D
    så koseli :)

    Ha en fortsatt super påske :D

    Klæm

    SvarSlett
  2. Tusen Takk!! :)
    Håper du har hatt en super påske. Her har vi koset oss glugg ihjel :)

    Klem -N-

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Gratulerer med awarder!!
    Jeg og HATER larver! De er virklig så ekle. Fikk en sommer en i senga mi, og det tok MANGE uker før jeg sov der igjen!! hehe

    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Og gratulerer med 1 åring!

    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett