søndag 6. juni 2010

"Oldis" har bursdag :)

Kunstneren min :)

Idag har Malin Bertines oldemor, Turid, bursdag, og siden lillegull er feberfri og i mye bedre form, tenkte vi å få feiret litt sammen med henne. Morgenen startet ved at Malin Bertine tegnet bursdagskort, sååå stolt og sååå flink ;) Ingenting er jo koseligere enn hjemmelaget, og da særlig fra barna.
Jeg har tryllet i hop noen cupcakes med rosa glasur som vi skal ta med, det faller nok i smak da de fleste gamle damer er glad i kaker og litt søtt :)




For en liten stund tilbake kjøpte jeg meg nytt skap som har fått plass over skjenken. Skapet er i pantinert, "hjemmesnekret" shabbystil, akkurat som jeg liker det. Det rommer endel pyntegjenstander som jeg er ekstra glad i, da spesielt de første skinntøflene til lillegull.


Skap fra Kremmerhuset kr 1600,-. Den røde antikke metallboksen har jeg kjøp av damen som driver Anns Gaver, en kjempefin interiørbutikk i Narvik.



Ha en fin søndag allihopa :)

 

1 kommentar:

  1. Mmmmmm....den kaka ser kjempegod ut. Artig med et sånn skap hvor du kan samle skatter. Har sett på noe lignende, men fremdeles ikke funnet en egnet plass å ha det.

    SvarSlett