søndag 7. november 2010

En dag til ettertanke og kos ♥




Sitter nå og koser meg med en kopp tè og levende lys, mens prinsessa sover så søtt ute i vogna.
Idag har vi gått oss en lang og fin formiddagstur, med kirkegården som mål. Har tent lys hos besteforeldre og en av mine beste venninner. Det er allehelgens dag, og kirkegården var fylt opp av mennesker og vinterpyntede graver. Jeg synes det er både trist og utrolig godt å være på kirkegården- den påminner sånn om savnet av de som betydde så ubeskrivelig mye for meg, samtidig som jeg føler meg nær dem. Det er vakkert å se alle de flagrende lysene i den hvite snøen og tenke på at mennesker som fysisk er borte, likevel lever videre hos oss i form av gode minner og evigvarende kjærlighet.

På fredag spanderte verdens beste mamma meg på "Amfi- show" (nydelige musikkinnslag og hysterisk morsomme sketsjer!) med påfølgende middag. Var superkos med jentekveld og jeg hadde det toppers! (Tuuusen takk, mamma )
I går var vi på julemesse i Ankeneshallen. Malin Bertine koset seg med sjokoladekake, og det ble kjøp av et par søte lester og ei lue til henne. Det ble også et lekebesøk hos Molly Josefine, og jentene var helt i hundre da de fikk servert jordbær. Tror nesten det er livrett nummer 1 :)

Legger ved et par bilder av prinsessa som leker og pusler med kitt. Se så fornøyd og konsentrert ;)


I ettermiddag skal vi ta julekortbilder! Gleder meg!

Ha en fin ettermiddag :)



1 kommentar:

  1. Så koseli :D
    herli innlegg, å så sant som det e sagt!

    Ha en super søndag, søta <3

    Stor klæm

    SvarSlett