mandag 15. februar 2010

Min første Morsdag ♥...




...ble tilbragt på jobb.


I helga har jeg hatt jobbhelg, noe som vil si 13- timersskift både lørdag og søndag. Jeg fikk ikke sett prinsessa mi våken i hele går, og det føltes nokså rart å ikke kunne kose meg med henne på selveste Morsdagen. Men slik er livet, ikke alt kan klaffe like bra dessverre. Vi har derimot STORKOSET oss sammen idag, lekt og nytt dagen! Dagene med lillegull flyr forbi, og jeg er virkelig den største heldiggrisen som får være mamma til et sånn fantastisk lite gull. Morsdagsgave fikk jeg også- et kjempekoselig kort og en nydelig charm fra Thomas Sabo (hvor det står "mamma" på flere ulike språk). Ble så glad, dette er virkelig et perfekt minne fra min første morsdag. LItt trist er jeg for at vi ikke fikk tatt bilde av meg og lillegull sammen på morsdagen, men det får bli til neste år. Det var også uvant å ikke kunne besøke mamma med en liten pakke, det har vært fast tradisjon å spise kake og feire litt der. Men jeg fikk ordnet en nydelig dekorasjon, hjertesukkertøy og et kort til henne, og det falt virkelig i smak. Tusen takk kjære mamma, for at du er akkurat min mamma! Kunne virkelig ikke fått noen bedre enn deg ♥

Søndag var det også Valentines Day, og jeg må ærlig innrømme at jeg lett blir bitt av amerikanske basiller som denne. Synes alle hjerters dag er en koselig dag for å gi en ekstra liten oppmerksomhet til sine kjæreste, samt å minnes de som ikke lenger er her blant oss. Dette gjør jeg jo selvsagt ellers også, men synes det er stas med en egen dag i kjærlighetens favør. Jeg og min kjære koset oss på lørdagskvelden da jeg kom fra jobb, så på film og utvekslet koselige kort og presanger på forskudd. Tuuusen takk, du er verdens beste kjæreste! Elsker deg♥ Mamma kom også med en liten ting til meg, det varmet virkelig! Er så takknemlig for alle de herlige menneskene jeg har i livet mitt, både av familie og gode venner! Slike flotte mennesker vokser ikke på trær!





Idag har lillegull vært et par timer hos Mor og Far. Det er tydelig at jenta mi begynner å bli stor. Da jeg kom for å hente henne var hun ivrig igang med å mate hunden deres, Zappa. Både bolle, brødskive og vann skulle deles. Så omtenksomt og søtt! Åh, jeg smelter helt ♥







2 kommentarer:

  1. Du får virkelig satt ord på følelsan:) ingenting i verden e bedre enn åvære sammen med de man elske:)
    ønske dæ ei god helg:)
    klæm

    SvarSlett
  2. Så utrolig flott innlegg! Og så omtenksom og herlig kjæreste du har, det smykket har jeg veldig lyst å se.. for det hørtes kjempefint ut ! :)

    Utrolig nydelig liten jente du har også.. morsomt å se hvordan hun og 'venninnen' kjørte bil samme i innlegget under :) Slik foregår dagen lang her hjemme med storebror på fire år :) Så herlig ♥

    Ha en fin uke :)

    Klem fra Ida

    SvarSlett