lørdag 21. august 2010

Lørdagskos og Celines Hus


Her er Bamsemums, nachos og Pepsi Max for alvor kommet på besøk ;) Har jobbhelg med dobbeltskift, og i mellom vaktene passer jeg på å dytte innpå med litt usunne herligheter. Det er forresten nesten som om godis smaker enda bedre når det serveres i disse søte Bruka- skålene.
Benny og gullet har dratt til Skjomen i helga. Er svært så selskapssyk av meg, så er skikkelig stusselig her hjemme alene! Selv om de bare har vært borte noen timer, gleder jeg meg virkelig til de kommer tilbake i morgen

Forleden dag var jeg innom Christines flotte butikk Celines Hus. Butikken åpnet dørene på torsdag og bugner over av godbiter fra blant annet Tilda, Bruka Design, Rice, Nyblom Kollèn, Janome m.m. Med meg hjem ble disse SUPERSØTE stoffene! Ser frem til å prøve meg på noen putetrekk en av de nærmeste dagene (Tusen takk til butikkeier Christine for gode tips til meg som er helt grønn med symaskin :))
Butikken anbefales virkelig et besøk  eller flere! Den er flott innredet og med knallbra service! Jippi!

Som sukkertøy! Får nesten vann i munnen..

 Ha ei flott helg, allihopa :)

5 kommentarer:

  1. Hei:)

    Så nydelige stoffer!
    Gleder meg til å se resultatet
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Det ligger en award til deg i bloggen min

    SvarSlett
  3. Hei hei

    Søte krukker og nydelige stoffer. Blir artig å se når du er ferdig! :) Det ligger en award til deg og din blogg i bloggen min! :)

    Klem Isabell

    SvarSlett
  4. Å,har dere det.. Ja,vurdere veldig det merke. Å jeg legger heller i litt mere penger,enn at den skal gå om 2 år igjen.
    Kleem :)

    SvarSlett
  5. For en nydelig blogg du har:) Første gang vi er innom, så nå har vi mye å lese og titte på:) Vi la oss til som følger:)

    Klem:)

    SvarSlett