tirsdag 21. september 2010

Prinsessen 1 1/2 år igår

Her går dagene i hundre, med oppussing av barnerom, jobbing og farting rundt omkring. Akkurat som jeg liket det, egentlig :)
I går ble det is- spising her i huset, da verdens herligste jente var 1 1/2 år! Dere kan tro det var en liten sjel som ikke kunne spise fort nok (ingen tvil om at Malin Bertine har arvet min iskrem- hunger, hehe). Dagene med gulljenta er så innholdsrike, og jeg prøver så godt jeg kan å dokumentere utviklingen både i babyboka og gjennom foto og film. Alle opplevelsene er så verdifulle og det er godt å ta vare på dem både i hjertet og i form av skrift og bilder




I går fikk jeg en nydelig gave av Benny og Malin Bertine- et smykke fra Bjørg (som jeg har ønsket meg lenge). Designeren Bjørg Nordli- Mathisen er født og oppvokst i Harstad, og smykkekolleksjonen gjenspeiler hennes inspirasjon av naturen og dens rå elementer. Anbefaler alle å ta en titt på disse vakre smykkene her !



Både jeg og lillesnuppa hangler med forkjølelse og hoste om dagene, så idag slapper vi av og pleier oss selv sammen hjemme. Malin Bertine er blitt så glad i å tegne, så idag ble det produsert en liten gave til Mor og Far


ØNSKER ALLE EN FLOTT DAG! 


2 kommentarer:

  1. Ble rørt av det du skrev:) Det er veldig lurt at du dokumenterer, da kan hun jo selv lese det meste om seg selv når hun blir eldre:) Vår mor gjorde det med oss, og det er ganske gøy å lese nå!:)

    Det smykket så frykelig fint ut!!
    God bedring til dere!:)

    Stor klem:):)

    SvarSlett
  2. Så nu har du fått dæ et sånn smykke, herlig :) Flink dem har vært å funnet til dæ, hihi
    håpe dokker og Molly bli frisk å rask snart så vi kan møtes igjen :)

    SvarSlett