mandag 4. oktober 2010

Den etterlengtede...

...sola har virkelig tatt oss med storm i Narvik de siste dagene :)
Vi har hatt ei fantastisk helg, og bare stooorkoset oss sammen i godværet!

Torsdag var det duket for feiring av vår lille godvenninne Molly Josefine som fylte 2 år. Både Molly og mammsen Andrea er noen av våre aller beste venner, og det har vært supert å kunne følge henne helt fra hun lå i den lune hule. Synes ikke det er lenge siden jeg, tre måneder på vei med Malin Bertine, var på barselsbesøk på sykehuset for å få treffe den nydelige lille jenta Molly. Nå har hun altså fylt hele 2 år, og Andrea hadde stelt istand ei kjempefin feiring for både store å små- med deilige kaker og masse koselige mennesker.
Til tross for at Molly har vært mye plaget med sykdom, er det søte smilet aldri langt unna. En positiv solstråle som vi har blitt så glad i!
Hipp Hurra med overstått bursdag, Molly Josefine

 Nydelige bursdagsjenta Molly Josefine koser seg med potetskruer :)

 Malin Bertine og gudmor Zanne i Mollys bursdag.

Fredag var vi først på deilig middag hos Mor og Far (mine foreldre), før vi fikk besøk av et av våre nærmeste vennepar, vi drakk litt vin og skravlet til godt utpå natta. Skikkelig koselig!

Prinsessa koser seg med non- stop på fanget til Mor

Lørdag tok jeg meg en kafètur med mine barndomsvenninner, Christine & Charlotte, som var innom Narvik i helga. Det er alltid så koselig å møtes, og jeg gleder meg masse til de flytter hjem etterhvert ♥
Etterpå tok vi turen til vogna i Skjomen, hvor vi hadde en deeeeeilig dag i knallsol med masse gode venner! Vi grillet og ungene storkoset seg med dessing, hopping på trampolina og lek i skogen ;)

En liten collage fra helga. Se, hvor fin nordlandskofta og lua som Malin Bertines farmor har strikket er!

I går fikk vi gjort siste hånd på verket på prinsessas rom, og jeg må innrømme at jeg er kjempefornøyd med resultatet! Malin Bertine storkoser seg på rommet sitt, leker og utforsker og viser det stolt frem for besøkende! Bilder kommer ;)
Vi har ellers spist knallgod lasagne hos Olde Hjørdis, samt vært sammen med både prinsessas Bestemor, Farfar og Farmor ♥ Ei super helg!

Malin Bertine var litt uggen i formen i går kveld stakkars, så idag har vi bare kosedag hjemme ♥

Har dere hatt ei fin helg?


3 kommentarer:

  1. For en herlig helg dere har hatt! :)
    Fine bilder :) Vi har hatt en super helg vi også.
    Ha en fin uke :)

    Klem Isabell og Noah <3

    SvarSlett
  2. Høres ut som en veldig koselig kveld!:) Herlige bilder!!

    Stor klem:)

    SvarSlett
  3. så masse fine bilda snuppa :) Glede oss te å kom å se romme te prinsessa!

    SvarSlett