onsdag 22. september 2010

Dagens lille fangst

Jeg og Malin Bertine koser oss sammen hjemme idag også ♥  Vi har gått oss en liten luftetur, og jeg måtte innom Celines Hus å kikke. I påvente av motivasjon til å starte med lappe- putetrekkene, øver jeg meg på noen vatthjerter. Ble derfor innkjøp av litt mer stoff, samt flere ulike bånd. Noen små krus fra Rice ble det også, perfekt å holde i for lillesnuppa og hennes små barnehender. Freshe farger har de  også! Ble kjempeglad da jeg så at det var kommet inn nye kroker, med polkadotter faktisk ;) Kjøpte fem stk, som skal henge i gangen for ytterjakker o.l.


I går hadde vi besøk av Malin Bertines "onkel Zappa". Det er alltid stor stas! Han er snill som dagen er lang, og prinsessen storkoser seg sammen med ham :) De leker sammen med ballen og koser og klemmer.

Gode venner

Må likevel presisere at selv om han er verdens snilleste, lar vi aldri Malin Bertine være alene sammen med ham. En vet aldri 100 % med et dyr og dets instinker, så det er viktig å passe på. Er også nøye på at Zappa får trekke seg tilbake når han selv ønsker det. Gjensidig respekt er viktig.

Nå ligger prinsessen og sover, og jeg skal vaske litt.
Ha en flott dag i det fine været!


2 kommentarer:

  1. herli me shopping :) du fant jo masse flott ;)
    hehe.. lille polkadotten <3
    Vurdere de ricekoppan her å :)

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Høres ut som en kjempekoselig dag!!:) Så nydelig hund! Og du, vi elsket det nederste bildet med din skjønne prinsesse og hunden:) Kjempenydelig! Du er så flink til å ta bilder:) Glad vi følger hverandre:)

    Klem:)

    SvarSlett