mandag 22. februar 2010

Innekos

 
Her i Narvik er det rundt 10 kalde og sur vind. Jeg og lillegull har derfor koset oss innendørs idag. Har fått bakt et par brød, mens Malin Bertine er svært nysgjerrig på pusenes mat (det finnes ikke mer spennende for tiden :))



Må vise dere mitt favorittbilde, det første bildet lillegull malte. Det var på nyttårsaften og hun var da ni måneder. Elsker dette, og det betyr masse for meg!


Nå skal lillegull få seg litt mat, før det blir bytur med Mor! Alltid koselig :)

Ha en fin dag!


5 kommentarer:

  1. Takk for veibeskrivelse:) trur kanskje æ vet sånn ca kor æ skal gå. har vært på mange treningssamlinger i kiruna så er litt kjent;)
    håpe at æ får besøkt denne butikken snart:)
    klæm<3

    SvarSlett
  2. tusen takk :) Du er så filnk å bake og styre!! Og lille jenta er blitt stor jente nu og så søt :) Ha en fin dag! :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Ligg en award til dæ på sia mi ;)

    Ha en super søndag :D

    Klæm

    SvarSlett
  4. Takk for meg! Har vært på besøk i bloggen din. Artig å finne veien til nye bloggere, denne gangen var det Trine sin blogg som ledet meg til din.
    Bloggverden er utrolig stor og spennende, og jeg er råimponert over dere som klarer å være så ajour i bloggen. Tenk den historien dere kan printe ut og vise deres barn.

    SvarSlett